Tuesday, January 13

ထပ္တူညီမႈမရွိတဲ့ ညီမွ်ျခင္း….....

ေလာကၾကီးမွာ ထူးဆန္းမႈ ျဖစ္ရပ္ေတြအမ်ားၾကီးရွိတယ္ဆိုတာ လက္ေတြ႕ ေတြ႕ၾကံဳလာရခ်ိန္မွာ ထူးဆန္းအံ့ၿသစြာ လက္ခံခဲ့မိရတယ္…..။ က်မဘ၀မွာ ဒီလိုအျဖစ္မ်ိဳးနဲ႕ၾကံဳေတြ႕ရလိမ့္မယ္လို႕ ဘယ္အခ်ိန္ကမွ မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့မိပါဘူး…။ ဒီလိုအျဖစ္မ်ိဳးကိုလည္း ကိုယ္တုိင္ လက္ေတြ႕ ဆင္ႏႊဲရမယ္လို႕လည္း ေတြးမထားခဲ့မိပါဘူး….။ က်မ ၀မ္းနည္းခ်ိန္တုိင္း ၊ အားငယ္ခ်ိန္တုိင္း ၊ က်မ အတြက္ အဆင္မေျပမႈမ်ားေတြ႕ရခ်ိန္တုိင္း ေဘးနားကေန နားလည္လက္ခံေပးခဲ့တဲ့ သူ႕ကို ဘာေၾကာင့္ က်မနုိင္စား မိခဲ့ပါလိမ့္…။ စိတ္ညစ္ခ်ိန္တုိင္း ဖုန္းဆက္ျပီး နားဒုကၡေပးတတ္တဲ့ က်မကို ဘာေၾကာင့္မ်ား မျငိဳျငင္ခဲ့ရပါလိမ့္…။ က်မခံစားမႈအားလံုးကို က်မနဲ႕အတူ ထပ္တူထပ္မွ် မွ်ေ၀ခံစား ေပးတတ္ခဲ့ပါလိမ့္….။ က်မ မ်က္ရည္ေတြကို မျမင္ရက္တဲ့ သူ႕စိတ္ေတြ…. က်မ ေပ်ာ္ရြႊင္ေနတာကိုပဲ အျမဲျမင္ခ်င္တတ္တဲ့ …သူ႕စိတ္ေတြ… က်မေပ်ာ္ရႊင္စြာ ရယ္ေမာျခင္းကို ၾကည့္ျပီး လိုက္လံေပ်ာ္ရႊင္တတ္တဲ့သူ႕စိတ္ေတြ…. က်မဘာလုပ္လုပ္ အေကာင္းျမင္ျပီး.. က်မဆိုးသမွ်လက္ခံေပးတဲ့….နားလည္ေပးတတ္တဲ့..သူ႕စိတ္ေတြကို က်မဘာေၾကာင့္ မဖတ္တတ္ခဲ့မိပါလိမ့္………။ကေလးလို႕ ေခၚတတ္တဲ့ သူ႕စကားသံေလးေတြကိုလည္း နဴးညံ့တယ္ လို႕ထင္ခဲ့မိတယ္……။ က်မဖုန္းေခၚလိုက္တိုင္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္အျမဲေျပာတတ္တဲ့ သူ႕ကို ဘာလို႕ေက်ဇူးတင္တာလဲေမးခ်ိန္တုိင္း အရမ္းသတိရခ်ိန္မွာ ဖုန္းေခၚျပီး အသံေလးၾကား ခြင့္ရတဲ့ အတြက္..ေပ်ာ္ရႊင္ေက်းဇူးတင္ရပါတယ္တဲ့…။ က်မတို႕ေတြ႕ဆံုမႈက သာမာန္ခင္မင္မႈမိတ္ေဆြပါ..။ က်မခ်စ္သူရဲ့ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တဲ့သူ႕ကို ခင္မင္ခဲ့မိတယ္…။ ဘာမွမထူးဆန္းပဲ သာမန္ခင္မင္ၾကတဲ့ မိတ္ေဆြဟာ တစ္ခ်ိန္မွာ အရမ္းကိုနားလည္ေပးတတ္တဲ့ သူျဖစ္လာမယ္လို႕ မထင္မွတ္္ခဲ့မိပါ ဘူးး…။ က်မကိုက မွားယြင္းခဲ့တာလား ကံၾကမၼာကိုက မွားယြင္းခဲ့တာလားမသိေပမယ့္… လြန္စြာ ရိုးသားေအးေဆးတဲ့ သူ႕ဘ၀ေလးကို က်မက ၀င္ေရာက္ ေႏွာက္ယွက္မိခဲ့ပါသတဲ့….။

ဘယ္လုိမွ ထင္မွတ္မထားခ်ိန္မွာ သူကုိယ္တုိင္ျမိဳသိပ္ထားတဲ့ၾကားထဲက "ကေလးကို… ခ်စ္တယ္ "

ဆိုတဲ့စကားသံေအာက္မွာ သူေရာက်မပါ နစ္ျမဳပ္သြားခဲ့ၾကတယ္…။ ေလာကမွာခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားလံုးဟာ လြန္စြာကိုေလးနက္ပါတယ္…။ အရမ္းကိုေလးနက္တဲ့အခ်စ္ဆိုတဲ့ အရာနဲ႕ သူကက်မကိုကိုျမင္ျမင္ခ်င္းပဲ ခ်စ္ခဲ့မိတယ္..။ ျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္ေစနုိင္မယ့္ ရုပ္ရည္မ်ိဳးကို မပိုင္ဆုိင္တဲ့ က်မကို ခ်စ္ ခဲ တဲ့ သူက ခ်စ္ခဲ့မိတယ္ဆိုတာကို သူကုိယ္တုိင္လည္း အံ့ၾသရသလို က်မကိုယ္တုိင္လည္း နားမလည္နုိင္ခဲ့ပါဘူး…။ က်မ ရင္ဖြင့္တုိင္ပင္ေနၾက ဖြင့္ဟ ငိုေၾကြးေနၾက သက္ရွိဒုိင္ယာရီေလးက က်မကို အားေပးခြန္အားေတြေပးရင္…သံေယာစဥ္တြယ္မိလိမ့္မယ္လို႕ မထင္ထားမိခဲ့ဘူး…။ က်မမွာ ခ်စ္ရတဲ့ခ်စ္သူရွိသလို..က်မသူ႕ကိုမခ်စ္မွန္းလည္း သူသိခဲ့ပါတယ္..။ က်မရဲ့ ခင္မင္မႈေတြဟာ သူ႕ကိုမွားယြင္းစြာ ဒုကၡေပးခဲ့မွန္းသိရင္… က်မ မခင္မင္ခဲ့မိပါဘူး…။ ခုခ်ိန္မွာ ခံစားခ်က္ေတြအလယ္မွာ ရူးသြပ္ေနတဲ့သူ႕ကို က်မ ပ်က္ရယ္မျပဳရက္သလို.. အားမေပးခ်င္ခဲ့ဘူး…။ ခ်စ္သူရွိမွန္းသိတဲ့ က်မကိုခ်စ္ခဲ့မိတဲ့သူ႕ကို လူမႈေရးေဖာက္ျပန္တယ္လုိ႕ အျပစ္ဆုိရမလား…ခ်စ္သူရွိတဲ့မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ့ အေနအထုိင္ မဆင္ျခင္မႈလို႕ စြပ္စြဲရမလား…။ က်မ မေ၀ခြဲတတ္ခဲ့ပါဘူး…။ က်မကို ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ သူ႕အခ်စ္ေတြကို ခံစားတတ္တဲ့ က်မ ႏွလံုးသားကို ဒဏ္ခတ္ရမလား…။ သူနာက်င္စြာ ငိုေၾကြးမႈကို ေဖးမစြာ မ်က္ရည္ကူသုတ္ေပးရ မလား…။ က်မကိုခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့သူ႕အခ်စ္ကို က်မ နားလည္ေပးခြင့္ရွိလား…။ က်မ သူ႕ကို အျပစ္မယူ မမုန္းနုိင္ခဲ့တာကေရာ က်မအျပစ္ေတြပဲလား…။ သူ႕အခ်စ္ကို လက္မခံေပမယ့္ ပယ္မခ်ျပစ္ရက္ခဲ့တာကေရာ…ကံၾကမၼာရဲ့လွည့္ကြက္ပဲလား…။ သူ႕အတြက္ က်မဘက္က ျပန္လည္ျဖည့္ဆည္းမႈကို မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ေပမယ့္… တိတ္ဆိတ္စြာ ၀မ္းနည္းခံစားတတ္တဲ့သူ႕ကို က်မခ်စ္သူအေၾကာင္းေျပာျပခ်ိန္တုုိင္း ထိခိုက္ခံစားရတဲ့သူ႕ကို သနားမိသြားတာေရာ က်မအျပစ္ ေတြပဲလား…။ အရာအားလံုးမွားယြင္းသလားဆိုတာကို မေ၀ခြဲတတ္ေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ရံမွာ… ဦးေႏွာက္က မျဖစ္သင့္ဘူး…မျဖစ္နုိင္ဘူး ထိန္းခ်ဳပ္ထားေပမယ့္… ႏွလံုးသားနဲ႕ စိတ္ခံစားမႈကို မလြန္ဆန္နုိင္တဲ့…ရက္စက္လြန္းတဲ့ကံၾကမၼာရဲ့ လွည့္ကြက္အလည္မွာ… အျပစ္ကင္းစင္တဲ့ ႏွလံုးသာတစ္စံုကိုစေတးခဲ့ရတဲ့ …. ေသရာပါ ဒဏ္ရာအလြမ္းကို မ်က္ကြယ္ျပဳရတဲ့ အခါေတြလည္း ရွိတတ္ၾကတယ္…။ ဘာေၾကာင့္ ေလာကၾကီးမွာ ညီမွ်ျခင္းေတြ လြဲေခ်ာ္ေနခဲ့ရတာပါလဲ…။ က်မအေပၚမွာ မငဲ့ကြက္…ဆုိးခ်င္တုိင္းဆိုး…နုိင္ခ်င္တုိင္းနုိင္.. က်မခံစားခ်က္ေတြကို လ်စ္လ်ွဴရႈ တတ္တဲ့ ေယာက္က်ားတစ္ေယာက္အေပၚမွာ ေသမေလာက္ခ်စ္မိေပးဆပ္နားလည္ေပးေနျပီး… က်မအေပၚမွာ အႏြံတာခံ ၊ ေကာင္းဆိုးမွန္သမွ်နားလည္လက္ခံေပး၊ ေလးနက္စြာ ဦးစားေပးတတ္တဲ့ အခ်စ္ဆိုတာကို လက္ေတြ႕ပံုေဖာ္ေပးျပီး… အရာအားလံုးမွ်ေ၀ခံစားေပးတဲ့ ေယာက္က်ားတစ္ေယာက္ကိုက်ေတာ့ ဘာေၾကာင့္ ျပန္လည္ခ်စ္ခြင့္မရခဲ့ပါသလဲ…။ ျဖစ္ခ်င္တာနဲ႕ ျဖစ္သင့္တာ ျဖစ္ေနတာေတြအားလံုး ဘာေၾကာင့္မ်ား တစ္ထပ္တည္း မက်ခဲ့ပါသလဲ…။ အခ်စ္ဆုိတဲ့ ပုစၦာမွာ ဘာေၾကာင့္ ညီမွ်ျခင္းခ်မရခဲ့တာပါလဲ…။ တစ္ကယ္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ နားလည္ေပးမႈ ၊ ေပးဆပ္ရယူမႈ၊ ၀မ္းနည္းေပ်ာ္ရႊင္မႈ ၊ ပူပင္ေအးခ်မ္းမႈ ၊ နာက်င္မႈ စတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြကို ညိွယူေပးရတဲ့… ညိွယူရင္း..ထပ္တူညီမႈမရွိတဲ့…ညီမွ်ျခင္းတစ္ပုဒ္ပါ……….။ ဒီမညီမွ်တဲ့ ညီမွ်ျခင္းေတြန႕ဲအတူ…ႏွလံုးသားတစ္စံုကို လ်စ္လ်ဴရႈရင္း..ႏွလံုးသားတစ္စံု အတြက္ တစ္ဖက္သတ္နားလည္းျခင္းမ်ားနဲ႕ ေပးဆပ္ခ်စ္ေနတဲ့ ႏွွလံုးသားတစ္စံုနဲ႕အတူ ညီမွ်ျခင္းေတြ ခ်ေနဆဲပါ….။



Print this post (စာထုတ္ယူရန္)

Creative Commons License

14 comments:

ကုိတုိး said...

ထပ္တူညီမႈမရွိတဲ့ ညီမွွ်ျခင္းဆုိတာက ကုိယ္တုိင္လည္း လုပ္ယူလုိ႕ရပါတယ္။ ေရးထားတာေလးေတြေကာင္းတယ္ အဲ့လုိမေရးတတ္ဘူး......... ေကာင္းတယ္ေနာ္... သိပ္မေဝဖန္တတ္လုိ႕ ဒီေလာက္နဲ႕ပဲရပ္ေတာ့မယ္ေနာ္တီတီေလး...

Welcome said...

ေအးအတူ ပူအမွ်
ေကာင္းတူ ဆုိးဖက္
ေမတၱာမွ်ႏုိင္မယ့္
အေဖာ္မြန္ကုိ
လူတုိင္း ေတာင္းတၾကၿမဲပါ
ျပည့္၀ပါေစ

emayarKhin said...

အဲဒါဟာ...အခ်စ္ေပါ႕...
အခ်စ္ဆိုတာတကယ္ေတာ႕စိမ္ေၿပး
လိုက္တမ္းကစားသလိုပါပဲ........
ေၿပးတဲ႕လူကေၿပးလိုက္တဲ႕သူကလိုက္ေလ.....
ဒီလိုနဲ႕ေပါ႕......

Anonymous said...

ျဖစ္ခ်င္တာနဲ႕ ျဖစ္သင့္တာ ထပ္တူမက်တဲ့ ဘ၀မွာ အခ်စ္ဟာ အၿမဲတေစ ႐ွင္သန္လႈပ္႐ွားတယ္ ... ။ အဲလိုကာလေတြမွာ အခ်စ္ဟာ အသည္းအသန္ကို ႐ုန္းကန္ရတယ္၊ ျပင္းျပင္းထန္ထန္လႈပ္႐ွားရတယ္ ... ။ လူေတြရဲ႕ စိတ္က ဆန္းၾကယ္တယ္ အဲစိတ္မွာ အေျခခ်ေနခဲ့တဲ့ အခ်စ္ဟာလည္း ပိုလို႕ေတာင္ ဆန္းၾကယ္တယ္ ... ။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြဟာလည္း အခ်စ္ေၾကာင့္ မွားယြင္းတတ္သလို၊ အခ်စ္ေၾကာင့္ပဲ လမ္းမွန္ေပၚေရာက္တတ္ၾကတယ္ ...။ ေနာက္ ... အခ်စ္က မ်က္စိလည္လမ္းမွားၿပီး ႏွလံုးအိမ္တံခါးကို ေခါက္တဲ့အခါ သိပ္ကို ေနာက္က်ေနတတ္တာကလည္း အခ်စ္ရဲ႕ သိပ္ဆန္းၾကယ္တဲ့ နိယာမတစ္ခုပဲ ညီမ ... ။
တစ္ခုပဲ ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ တစ္ေထာင့္ပဲ ႐ွိတယ္ ... အခ်စ္နဲ႕ ပတ္သက္ရင္ေပါ့ ...
ႏွလံုးသားနဲ႕ ၾကည့္မွာလား ....
ဦးေႏွာက္နဲ႕ ၾကည့္မွာလား ....
တကယ္ေတာ့ အခ်စ္ဟာ တစ္ခုတည္းျဖစ္ေပမယ့္ သူ႕ရဲ႕ မ်က္ႏွာစာေတြကေတာ့ မ်ားလြန္းလွေလရဲ႕ ... ။

ေပ်ာ္႐ႊင္ပါေစ ညီမငယ္

Saing Khan Tun said...

ခေရ .. လာလည္တယ္ သူမ်ားေတြလည္းဖတ္ေစခ်င္လို႔ ... လင့္ယူသြားတယ္ ..

Anonymous said...

အေတြးအေခၚအယူအဆေတြကုိ မွတ္သားသြား
ပါတယ္ဗ်ာ

Apprenticeship said...

မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အတြက္ အျဖစ္သင့္ဆံုးက ကိုယ့္အေပၚနားလည္ၿပီး အခ်စ္စစ္နဲ႕ခ်စ္တဲ့ သူနဲ႕ဆံုးမိဖို႕က ကိုယ္အသဲစြဲခ်စ္တာထက္ ပိုအေရးပါတယ္လို႕ ေရွးလူႀကီးေတြဆိုတတ္တယ္။ ဟိဆံုးျဖတ္ေပါ့။ :P P.S>အခ်စ္စစ္ဆိုတာ အသံ မေပးပဲလာၿပီး ထြက္သြားတတ္တယ္တဲ့။

Unknown said...

သူငယ္ခ်င္းေရ..

ဒီလိုပါပဲ.. ဒုကၡဘံုကိုေရာက္လာမွေတာ့ ဒုကၡေတြ ခံစားရတာ မဆန္းပါဘူးေလ.. သိပ္မခံစားတတ္ေအာင္ ၾကိဳးစားေပါ့...

လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားရဲ႕ ဒီအလကၤာေလးနဲ႔ ဆင္ျခင္ေပါ့သူငယ္ခ်င္းရာ... တရားသေဘာေတြ ေျပာလုိ႔ နည္းနည္းစိတ္ခုသြားမယ္ဆိုရင္လည္း ေတာင္းပန္လိုက္ပါတယ္ ဒီေနရာကပဲ..

ခ်စ္လွ်ံေ၀ေ၀၊ ခ်စ္သူေတြနဲ႔
ခ်စ္ေနသမွ်၊ ေပါင္းေဖာ္ရလည္း
ကြဲရမည္မွာ၊ မလြဲသာတည့္။

ရွည္စြာအသက္၊ တည္ရွိလ်က္လည္း
ပုခက္ႏွင့္ေပ၊ ေ၀းေလေလသို႔
နီးေလပ်ဥ္ေခါင္း၊ အမွန္ေအာင္းလိမ့္။

အေၾကာင္းမေတာ္၊ သံုးရက္ေက်ာ္က
ပုပ္ေစာ္ညႇီန႔ံ၊ ရင္းေသြးပ်ံ႕သို႔
အမွန္ခ်စ္သူ၊ လ်စ္လ်ဴရွဳသုဥ္း
တကယ္မုန္း၏။.... တဲ့

ေလးစားခင္မင္စြာျဖင့္
ဖုိးသား

ေအာင္ေျမ said...

ေရးထားတာ ဖတ္လို႔ သိပ္ေကာင္းတယ္။
အေတြးေလးေတြလား
အျပင္မွာ တကယ္ပဲလား

ေကာင္းကင္ျပာ said...

ဒီမညီမွ်တဲ့ ညီမွ်ျခင္းေတြန႕ဲအတူ…ႏွလံုးသားတစ္စံုကို လ်စ္လ်ဴရႈရင္း..ႏွလံုးသားတစ္စံု အတြက္ တစ္ဖက္သတ္နားလည္းျခင္းမ်ားနဲ႕ ေပးဆပ္ခ်စ္ေနတဲ့ ႏွွလံုးသားတစ္စံုနဲ႕အတူ ညီမွ်ျခင္းေတြ ခ်ေနဆဲပါ….။

အရမ္းလွတဲ့ အေရးအသားေလးပါ၊
ခံစားခ်က္ျခင္းတူေနလို႔ မွ်ၿပီးခံစားသြားတယ္ေနာ္

mhyawlintchin.blogspot.com said...

အခ်စ္ကတစ္ခါတေလမွာခ်ိဳၿမိန္တယ္လို႕
ယူဆရပင္မဲ့တခါတေလၾကရင္လဲမမအရမ္းကို
ခါးသက္တာပဲ . . . ဒီလိုပါပဲမမရာလိုတိုင္းမရ
ရတိုင္းလည္းမလိုအပ္ၿပန္ဘူး . .. . . ေရးသား
ခ်က္ကထိတယ္ေနာ္..........တေၿမ့ေၿမ့နဲ႕...:)

Anonymous said...

အေၾကာင္းအရာက ကၽြန္ေတာ္မကၽြမ္းက်င္တဲ့ ဘာသာရပ္ျဖစ္ေနလို.ဗ်ာ ဘာမွမေျပာေတာ့ဘူးေနာ္ ေဒၚစိန္ အဲ မွားလို. ပန္းခေရ ေရ။

mhyawlintchin.blogspot.com said...

မမဒီေနာက္ဆုံးအပိုဒ္ေလးကေကာင္းတယ္ေနာ္..

ျဖစ္ခ်င္တာနဲ႕ ျဖစ္သင့္တာ ျဖစ္ေနတာေတြအားလံုး ဘာေၾကာင့္မ်ား တစ္ထပ္တည္း မက်ခဲ့ပါသလဲ…။ အခ်စ္ဆုိတဲ့ ပုစၦာမွာ ဘာေၾကာင့္ ညီမွ်ျခင္းခ်မရခဲ့တာပါလဲ…။ တစ္ကယ္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ နားလည္ေပးမႈ ၊ ေပးဆပ္ရယူမႈ၊ ၀မ္းနည္းေပ်ာ္ရႊင္မႈ ၊ ပူပင္ေအးခ်မ္းမႈ ၊ နာက်င္မႈ စတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြကို ညိွယူေပးရတဲ့… ညိွယူရင္း..ထပ္တူညီမႈမရွိတဲ့…ညီမွ်ျခင္းတစ္ပုဒ္ပါ……….။ ဒီမညီမွ်တဲ့ ညီမွ်ျခင္းေတြန႕ဲအတူ…ႏွလံုးသားတစ္စံုကို လ်စ္လ်ဴရႈရင္း..ႏွလံုးသားတစ္စံု အတြက္ တစ္ဖက္သတ္နားလည္းျခင္းမ်ားနဲ႕ ေပးဆပ္ခ်စ္ေနတဲ့ ႏွွလံုးသားတစ္စံုနဲ႕အတူ ညီမွ်ျခင္းေတြ ခ်ေနဆဲပါ….။
........ညိွယူလို႕ရတဲ့အခ်စ္ကတည္ၿမဲမယ္လို႕
ေမာင္ေလးေတာ့ထင္တယ္ဗ် :)

mhyawlintchin.blogspot.com said...

........ညိွယူလို႕ရတဲ့အခ်စ္ကတည္ၿမဲမယ္လို႕
ေမာင္ေလးေတာ့ထင္တယ္ဗ် :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...