Thursday, March 20

ကၽြန္မျဖစ္ခ်င္ေသာ အေၾကာင္အရာမ်ား --ျဖစ္ပ်က္ခဲ့ေသာအေၾကာင္းအရာမ်ား..


က်မျဖစ္ခ်င္ေသာအေၾကာင္းမ်ားဆိုလို႕ ၾကီးက်ယ္မႈေတာ့သိပ္မ ရွိပါဘူး..က်မၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရတဲ့ ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ရတဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးေတြကို ျပန္ေျပာျပတာပါ..။ က်မရဲ့ဦးေႏွာက္ အသိဥာဏ္စတင္ဖြံျဖိဳးခါစက ျဖစ္ခ်င္မႈအေၾကာင္းအရာေတြ ...အတိအက်ေျပာရရင္ က်မ၇တန္းေက်ာင္းသူဘ၀မွာ Nursing Cadet အရမ္းျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္..။ ဆယ္တန္းေအာင္ရင္ Nursing Cadet ေလွ်ာက္မယ္ေပါ့..။ အားၾကိဳးမာန္တက္နဲ႕ ရူးသြပ္ေနလိုက္တာ...။ ဒါေပမယ့္ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ က်မတို႕ဆယ္တန္းေရာက္တဲ့ ႏွစ္မွာပဲ မေခၚေတာ့ပါဘူး..။ က်မဆယ္တန္းေအာင္တာ ၂၀၀၀ခုနွစ္ပါ.။က်မဆယ္တန္းေရာက္ေတာ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ေျပာင္းသြားတယ္ ..။အဲဒါက အိုင္တီပညာရွင္တစ္ေယာက္သိပ္ျဖစ္ခ်င္တာပဲ ..။အိုင္တီနည္းပညာကို သိပ္သိခ်င္လာတယ္..။ ပညာရွင္တစ္ ေယာက္ျဖစ္ခ်င္လာတယ္...။


စိတ္အားထက္သန္ေနလုိက္တာမ်ား ဆယ္တန္းျပီးရင္ အိုင္တီသမားျဖစ္ေအာင္ၾကိဳးစားမယ္ေပါ့..။ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ က်မဆယ္တန္းကို ဂုဏ္ထူးမပါဘူး..။အဲဒီအခ်ိန္က အစိုးရနည္းပညာေကာလိပ္မွာ အိုင္တီစဖြင့္ေနျပီ..။၉၉ခုႏွစ္ ၁၀တန္းေအာင္ေတြက စတက္ၾကတယ္..။က်မကေတာ့ ဒုတိယအသုတ္ေပါ့..။ အမွတ္စာရင္းေလးကလည္း ဂုဏ္ထူးမပါေတာ့ နည္းပညာေကာလိပ္ေလးမွ မိီပါ့မလားေပါ့..။က်မျဖစ္ခ်င္တာက ဒီတစ္ခုပဲရွိတာကိုး..။ ရင္ခုန္စြာေစာင့္စားရင္း ၀င္ခြင့္ေလွ်ာက္လုိက္တာ..နည္းပညာေကာလိပ္ကို တက္ခြင့္ရခဲ့တယ္..။ အဲမျပီးေသး ဘူးေလ...အဲဒီမွာ ထပ္ေလွ်ာက္ရေသးတယ္..။ေမဂ်ာက ၇ေမဂ်ာရွိတယ္..။အရင္ႏွစ္က အိုင္တီကအမွတ္အမ်ား ဆံုးေလ ..။ဒီလိုနဲ႕ရင္တစ္ထိတ္ထိတ္နဲ႕ ထပ္ေလွ်ာက္ရတယ္..။မီမွမီပါ့မလားေပါ့..။ေဟာ..မီသြားတယ္..။တက္ ခြင့္ရေတာ့ ေပ်ာ္လိုက္တာမ်ား ေရေရလည္လည္ပါပဲ..။


GTC ကေန B-Teach ကေန B-E တက္ခြင့္ရေအာင္ ၾကိဳးစား မယ္ဆိုျပီး အားၾကိဳးမာန္တက္ေပါ့...။ ေက်ာင္းျပီးရင္ပဲ ငါ ဘာေကာင္ၾကီးျဖစ္မလဲေပါ့..။ ကမၻာေပၚ ခ်ဳပ္ ကိုင္မယ့္သူလား း) လကမၻာေပၚပဲ ..ငါသြားေနခြင့္ရေတာ့မလား...အင္တာနက္ေပၚကေနပဲ တစ္ကမၻာလံုးကို Control လုပ္နုိုင္မလားေပါ့...။ ဘီၤလ္ဂိတ္နဲ႕ပဲ လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ရမလားေပါ့..။ သိတယ္မလား...မိုးေပၚတက္ျပီး တိုက္မေဆာက္ဘူးသနား တယ္..အိုင္တီပညာရွင္တက္လုပ္ေနလုိက္တာ GTC ႏွစ္ႏွစ္ျပီးေရာ...ကံေလးေကာင္းျပီး B-Teach တက္ခြင့္ရ အားပါး မ်ားမ်ားစားစားေထာင္ေထာင္လႊားလႊား ေဆာင့္ၾကြားၾကြား ေပါ့..။

ဒါေပမယ့္သိတယ္မလား မိုးေပၚလႊတ္တင္ထားတဲ့ စိတ္ဓာတ္က ေက်ာင္းသားဘ၀တတိယႏွစ္- B-Teach ပထမႏွစ္မွာပဲ မုိးဒဏ္.ေလဒဏ္..စာေပဒဏ္ေတြကို အလူအလိမ့္ခံရင္း စတင္ပ်က္ျပီးစျပဳလာပါတယ္..။ ဘယ္ေလာက္ထိမ်ားပ်က္စီးလဲဆိုရင္ B-Teach 1st year ကို Roll ေနာက္ဆံုးနဲ႕ကို ေအာင္တာ..။ေရလည္ကို ၾကြားေနတာ..။လူ၂၀ကိုစိန္မမက အဆင့္၂၀ေပ့ါ။။ ဒီလိုဟုိလူး ဒီလြန္႕နဲ႕ BE ျပီးသြားတယ္ေပါ့..။


BEလည္းျပီးေရာ...စတင္ျပီး Depression ၀င္တာက ျဖစ္ခ်င္တာက အိုင္တီပညာရွင္ ..အိုင္တီပညာရွင္ျဖစ္ဖို႕ ေနေနသာသာ ကိုယ့္မွာက ဘြဲ႕ေလးတစ္လံုးပဲရွိတယ္..။ အလုပ္ကလည္း အေသအလည္ကို လုပ္ခ်င္တာေနခ်ိန္မွာ အလုပ္ကလည္းရွာမရ..ကမၻာကို ခ်ဳပ္ကိုင္ဖို႕ေနေနသာသာ တစ္ေနရာစာရပ္တည္ဖို႕ ေတာင္မလြယ္ကူပါဘူး..။မိုးေပၚေရာက္ေနေတာ့...ေျမျပင္မွာက်မအတြက္ ေနရာမက်န္ဘူးထင္ပါရဲ့..။ က်မအလုပ္မရခင္က စိတ္ဓာတ္က်လုိက္တာမ်ား..။ဟိုးေျမၾကီးေအာက္တြင္းတူးျပီး အနိမ့္ဆံုးကို ေရာက္လို႕ေပါ့. အဲဒီအခိ်န္တုန္းက “ကမၻာေလာတြင္ စိတ္လႈပ္ရွားမႈနွင့္စိုးရိမ္ေသာက ထိပ္လန္႕တုန္လႈပ္မႈနွင့္ စြန္႕စားမႈစသည့္ ေဘးအႏၱရာယ္ ခံစားခ်က္ကိုမွ နွစ္သက္ေနသူမ်ားရွိသည္ဟု လက္ခံၾကမည္ဆိုလွ်င္ ထုိလူစားမ်ိဳးမွာ က်မသာလွ်င္ျဖစ္သည္..။ ”လို႕ ဆိုရေလာက္ေအာင္ကို ရသေပါင္းစံုကိုခံစားခဲ့ရတယ္..။ ဒါေပမယ့္ ခံစားခ်က္ ေလးနက္တယ္..ေပါ့ပ်က္မေနဘူး..ငါရပ္တည္လုိ႕ရပမလားဆုိတဲ့ ရင္တစ္ထိတ္ထိတ္ စိုးရြ႕ံစိတ္ေတြနဲ႕ေလ.. အလုပ္မရတဲ့ အဆံုးၾကံရာမရတာနဲ႕ ME ဆက္တက္ေနလုိက္တယ္..။ ေက်ာင္းတက္ရင္း ေရလည္ေလလုိက္တယ္ေလ...။


ဒီလိုနဲ႕ ေက်ာင္းတက္ရင္းမွာပဲ က်မကို ကမၻာေျမျပင္က သနားတယ္ထင္ပါရဲ့..။သူ႕ရဲ့ေက်ာျပင္မွာ ရပ္တည္ဖို႕ ေနရာ တစ္ေနရာ စာေပးပါတယ္..။ က်မျဖစ္ခ်င္တဲ့ အို္င္တီပညာရွင္..း) စိတ္ကူးနဲ႕ရူးေနတာေလ...။ ျဖစ္ခြင့္ေပးခ်င္တယ္ထင္ပ..။သတင္းအခ်က္အလက္ႏွင့္နည္းပညာနဲ႕ ဘြဲ႕ရထားတဲ့ က်မကို သတင္းအခ်က္အ လက္ႏွင့္နညး္ပညာဌာနမွာ.. အငယ္တန္းအင္ဂ်င္နီယာ ေပါက္စဘ၀ကို စတင္ရပ္တည္ခြင့္ေလး ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္မျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာ IT ပညာ႐ွင္ပါ။ ကၽြန္မရပ္တည္ခြင့္ရတဲ့ ေနရာဌာနကလည္း IT ဌာနမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ IT ပညာ႐ွင္တစ္ေယာက္ မဟုတ္သလို IT ပညာ႐ွင္ မျဖစ္ေသးပါဘူး။ ကၽြန္မႀကိဳးစားရပ္တည္ရမွာ အမ်ားႀကီးက်န္ပါေသးတယ္။ ကၽြန္မႀကိဳးစားရဦးမယ္။ ဒီေနရာေလးမွာ ပညာေတြမ်ားစြာ သိ႐ိွတဲ့ ပညာ႐ွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္။


ကၽြန္မရဲ႕ ဘ၀ရပ္တည္ခြင့္ရဖို႕ လံုေလာက္တဲ့ပညာ ဘာမွမ႐ိွေသးပါဘူး။ ကၽြန္မ ဘာဆိုဘာမွ မသိေသးေသာ လူသားတစ္ေယာက္ပါ။ ဒီလိုရပ္တည္ခ်က္နဲ႕ ကၽြန္မ ေလာကရဲ႕ထံုးစံအတိုင္း ေလာကဓံကိုလည္း ရင္ဆိုင္ ရေသးတယ္။ အဲ့ဒါကေတာ့ လူသားမ်ားစြာထဲက မ်ားစြာေသာ စိတ္ဓါတ္ပိုင္႐ွင္လူသားေတြပါ။ အဓိကကေတာ့ လူသားေတြရဲ႕ စိတ္ဓါတ္ပါ။ ေကာင္းတဲ့သူေတြနဲ႕ ႀကံဳရသလို မေကာင္းတဲ့သူေတြနဲ႕လည္း မ်ားစြာ ႀကံဳရပါေသးတယ္။ ဒါကလည္း ကၽြန္မအတြက္ ေလ့က်င့္ေပးေနတဲ့ နည္းစနစ္ထင္ပါရဲ႕။ ကၽြန္မ ဒီအခက္အခဲေလးေတြနဲ႕ ျဖတ္ေက်ာ္ေနပါတယ္။ ကၽြန္မသိပ္ျဖစ္ခ်င္တဲ့ IT သမားျဖစ္ဖို႕ ကၽြန္မမွာ မိတ္ေဆြေကာင္းေတြ ဆရာေကာင္းေတြမ်ားစြာ လုိအပ္ပါတယ္။ ကၽြန္မလို ဘာဆိုဘာမွ မသိေသးေသာ လူသားတစ္ေယာက္ကို ကူညီလမ္းျပရင္း နည္းလမ္းေကာင္းမ်ားကို ခ်မွတ္ေပးမယ့္ သင္ဆရာ ျမင္ဆရာ မ်ားစြာ ဆံုေတြ႕ခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မကို ကူညီေပးၾကပါ။ ေ၀ဖန္ေဆြးေႏြးေပးၾကပါ။ ကၽြန္မပညာတတ္တစ္ေယာက္ မျဖစ္ခ်င္ပါ။ ပညာ႐ိွတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္။ ၀ိုင္း၀န္းကူညီေပးၾကပါ။


ကၽြန္မျဖစ္ခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ
ကၽြန္မျဖစ္သင့္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ
ကၽြန္မျဖစ္ေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာ
ဒီသံုးခ်က္ တစ္ထပ္တည္း က်ႏိုင္ပါ့မလား။
ကၽြန္မတစ္ထပ္တည္းက်ဖို႕ မိတ္ေဆြေတြရဲ႕ အကူညီမ်ားစြာ လုိအပ္ပါတယ္။
“ေက်းဇူးျပဳ၍ ကူညီပါလား မိတ္ေဆြ”

ပန္းခေရ (ရင္းတြင္းျဖစ္)


9 comments:

Synchro 305 ~ said...

တက္မရွိလက္နဲ ့ကူး
ရူးခ်င္လည္းရူးပါေစ သယ္ရင္းရာ
ပင္လယ္ဆိုတာဘယ္ေလာက္က်ယ္တာမွတ္လို ့လဲ

တကယ္ျဖစ္ခ်င္တကယ္လုပ္
အဟုတ္ျဖစ္ပါတယ္

ငါေျပာတာဟုတ္ဘူးလူၾကီးေတြေျပာတာေနာ္
:P

Anonymous said...

အင္းး....နင္လည္း ဆန္ ့ငင္ဆန္ ့ငင္နဲ ့အမ္အီးေတာင္ေရာက္သြားတာပဲေတာ္လိုက္တာ အခုလည္း ပညာရွင္ေပါ့ကြာ ဘ၀ေနတတ္ရင္ေပ်ာ္စရာပါ မေနတတ္ရင္ေတာ့ စိတ္ညစ္စရာေတြမ်ားတာေပါ့။
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစဗ်ာ။

ပန္းခေရ said...

ၾကိဳးစားပါသူငယ္ခ်င္း
အားေပးေနပါတယ္..
IT ပညာရွင္ဆိုတာ
ေတာ္ရံုမရဘူးေနာ္ ..
ကမၻာနဲ႕ယွဥ္ရမွာဆိုေတာ့..
ၾကိဳးစားပါ..
ျဖစ္ပါေစလုိ႕ ဆႏၵျပဳပါတယ္..။
ဖိုးသူေတာ္

ပန္းခေရ said...
This comment has been removed by the author.
ein said...

ေ၀းးးက်မျဖစ္ခ်င္တယ္ဆိုေသာအိုင္တီပညာရွင္စိန္ၾကီး ...
ၾကားလားအတိဘူး ငါေခၚေနတာကို...:D
ဘာတဲ႕ဟီးးးးးးးးးမုိးဒဏ္.ေလဒဏ္..စာေပဒဏ္ေတြတဲ႕လားကြ...:D
"ေက်းဇူးျပဳ၍ ကူညီပါတယ္ မိတ္ေဆြေရ”

ChIr0N said...

အိမ္း ဘေထြးကေတာ့ တခုပဲ ကူညီႏိုင္တယ္ တူမၾကီးရဲ႕။ ထိမ္းျမားျခင္းလွ်င္ဆိုတဲ့ မိဘ၀တၱရားကို မိဘေတြ ကိုယ္စား ရွာေဖြေပးထားတယ္။ ဟိဟိ အဲဒါလဲ ကူညီတာပဲ မဟုတ္လား။ ျဖစ္ခ်င္ေသာ ဆႏၵမ်ား ျပည့္စံုပါေစ ညီမေရ။

Unknown said...

သူငယ္ခ်င္း... ႀကိဳးစားပါလို႔ပဲ ေျပာမယ္ေနာ္... အၿမဲႀကိဳးစားေနပါ... ျပင္းျပထက္သန္တဲ႔စိတ္က အရာရာကို ေအာင္ျမင္ေအာင္ ဖန္တီးေပး တတ္ပါတယ္.. ဘာေတြလုပ္လုပ္ ရည္မွန္းခ်က္ဆိုတဲ႔ အရာကေနေသြဖယ္မသြားပါေစနဲ႔...ဘဝမွာ ျဖစ္ခ်င္ေသာ ဆႏၵေတြ ျပည္႔ဝပါေစ..

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

Nursing Cadet ျဖစ္ရမယ္ထင္တယ္ ... စာလံုးေပါင္း ေျပာတာပါ ...
အင္း ၿပီးေတာ့ ... နီးနီး စပ္စပ္ေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ ပါေသးတယ္ ...
ေနာက္ၿပီး ...
ေအာင္ျမင္ ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ ပညာရွင္ဘ၀ သာမက .. မိသားစု ဘ၀ ပါ အျမန္ဆံုး ပိုင္ဆိုင္ပါေစ ...

ဆုေတာင္းေပးတာ အဆင္ေျပတယ္ ဟုတ္ ... :P

တင့္ထူးေရႊ said...

ကိုစိုးထက္ၾကီး ေနာက္ဆံုးဆုေတာင္း အေကာင္းဆံုးပဲ ..:P
ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵေတြ အားလံုးျပည့္၀ပါေစ ခင္ဗ်ာ ။ ။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...